کاش میفهمیدی
کاش میفهمیدی

دلم می خواهد باشی كنار تمام لحظه های بی كسی ام...

 دلم می خواهد برای گرفتن دستان مهربانت به دنبال ثانیه ها نباشم...

 دلم می خواهد تمام لحظه های بودنم را با تو پر كنم...

چگونه فریاد برآورم كه نمی توانم بی تو....

دلم می خواهد لحظه های گریه ام را تو مرهم باشی...

دلم می خواهد دست های خسته ام را تو پناه باشی ...

دلم می خواهد در تب و تاب كوچه پس كوچه های زندگیم تو یاورم باشی...

دلم می خواهد سر در آغوش تو بگذارم و از این همه فاصله فرار كنم....

كاش می فهمیدی وقتی در حصار محدودیت های دیوانه كننده ی زندگی اسیر می شوم چگونه بال رهایی را دست های تو قرار می دهم و به مدد رویای حضورت زندان غم را می شكنم...

كاش می فهمیدی...



نظرات شما عزیزان:

ساعت14:16---25 شهريور 1391
سلاممممم


ممنون که بهم سرزدی..


حتما با تبادل لینک موافقم...


با اسم گل گندم و آدرس shimarick.loxblog.ir

پاسخ هنگامه:لینکت کردما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:52 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها