باران
باران

به هنگام نکوهش هنگامه باران

به بهره اش نیز بیاندیش...



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:25---4 مهر 1391
سلام عزیزم بیا پیشم آپم با یه پست خوشگل

دل نوشته
ساعت11:09---4 مهر 1391
عالی بووووووووووووود

امین
ساعت9:59---4 مهر 1391
ناراحت نشو اگه كسي يه نفر ديگه رو به تو ترجيح داد
..
...
...
..
چون تو نمي توني يه ميمون رو متقاعد كني كه عسل شيرين تر از موزه...

سلام...همونطور که گفته بودید لینکتون کردم.


بهار
ساعت16:49---3 مهر 1391
سکوتــــــــ میکنــــــمـ

نهـ از ایـنکهـ دردی نیستــــــــ

گلـــــویـی نمـــ ــاندهـ بــرای فــریــــ ــاد.....


negarichat
ساعت14:48---3 مهر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری
ممنون میشم توهم یک سری به چت روم ما مطمئنم خوشت میاد
امتحانش ضرر نداره دوستای زیادی پیدا میکنی میتونی با کسایی که دوست میشی آدرس وبلاگتو بدی و بیننده های وبلاگتو بالا ببری
تازه ما به ناظر احتیاج داریم اگه به چت روم بیای و عضو شی وفعال باشی میتونی ناظر خوبی برا چت روم بشی ممنون میشم یه سری بزنی
W w w . n e g a r I c h a t . i r


مسعود
ساعت11:48---2 مهر 1391
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود حالا نوبت تو که از وبلاگم دیدن کنی ونظر هم بدی اگه خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم

مدیر وبلاگ:مسعود





masoud200.loxblog.com/



موضوع وبلاگم:بهترین سایت از نظر بازی و اخرین اخبار
پاسخ:سلام .از وبت دیدن کردم عالی بود .لینک شدی


ناصر دریایی
ساعت12:38---1 مهر 1391
سلام مطالبت عالیه من کیف میکنم میخونمشونپاسخ:مرسی...

حسین،میثم
ساعت19:39---31 شهريور 1391
سلام هنگامه خانوم

مرسی که به وبلاگ ما سر زدید

وبلاگ قشنگی داری از این ببعد منتظره حضور سبزت هستیم

من شما را لینک کردم شما هم اگر مایلید لینک کنید

بای تا های


پاسخ:سلام شماهم لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 شهريور 1386برچسب:, ] [ 17:38 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها