نگران
نگران


وقتی می گویی نگرانت هستم


ازتو چه پنهان دردلم قند آب می شود


می پرسی :کی می رسی /چرا حواست به گوشیت نیست و....


من درتک تک جملاتت ضرب آهنگ عاشقانه دوستت دارم هایت را می شنوم


تو وتمام نگرانی های عاشقانه ات را دوست می دارم


من هم نگرانتم .ازهمان نگرانی های عاشقانه


و تو نیز خوب می دانی که خورشید زندگی من از چشمان تو طلوع می کند


بر زندگی من بتاب و گرما ببخش...



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت11:37---31 شهريور 1393
سلام اجی گلم
وب زیبایییییییییی ساختی دمت گرم
خوشحال میشم ی سر ب وب منم بزنی و نظرتو راجعش بگی
راسی با تبادل لینک هم موافقم
منتظراپ های جدیدو حضور گرمت دروبم هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 31 مرداد 1393برچسب:, ] [ 17:23 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها