من دخترمو تو پسر
من دخترمو تو پسر

 

من ی دخترم .... اگه خودم لوس نکنم ...اگه باهات قهر نکنم نازنکنم..... اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیوونه نشم. اگه از نظر دادنات خوشحال نشم... اگه بخ خاطر تو به خودم نرسم... اگه اگه سربه سرت نذارم. اگه برات گریه نکنم..... اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم.... اگه لب و لوچه اویزون نکنم تا بغلم کنی...... اگه بهت نگم اقامون..... اگه برات مظلوم بازی در نیاوردم..... اگه از سرکولت نرم بالا...... اگه برات عشوه نیام... اگه گوشتو نپیچونم بگم فقط مال منی......... اگه ناغافل دستاتو نگیرم........ اگه وقتی کاری بدی کردم با ترس بهت نگم....... اگه لج نکنم ....اگه ....... اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی...! تو عاشق اینی که من ی خانم کامل باشم !خانم تو !

****************************************

تو پسری! اگه روم حساس نباشی.. اگه باهام مهربون نباشی.. اگه بهم اخمای کوچولو نکنی.... اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اون بکش جلو... اگه دستم محکم نگیری.. اگه نگی هر کاری کردی راستشو بگو تا ببخشمت... اگه سر به سرم نذاری.. اگه قربون صدقم نری.... اگه نگرانم نباشی...... اگه اگه بهم نگی عروسک من! اگه............ اونوقت منم دیوونه عاشق تو نمیشم تا اونکارو برات نمیکنم



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت23:17---22 آذر 1392
پستات نازن اما چرا نمیزاری ازشون کپی شه

سارا
ساعت13:28---27 شهريور 1392
بسه بابا هنگامه ی زندگی بسه همسریت فهمید که چقدر دوسش داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:8 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها