خدای من
خدای من



خدایا رفیقم را تو یاری کن

پناهش باش و در حقش تو کاری کن

الهی!!

هرچه میخواهد نصیبش کن

بر لبانش لبخند جاری کن

خداوندا!!

کنارش باش خدایی کن



دلم گرم خداییست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه میریزد

چه بخشنده خدای عاشقی دارم

که میخواند مرا با انکه میداند گنه کارم!!

دلم گرم است و میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم...

ای دوست برایت من خدا را ارزو دارم.



صدای خنده های خدا را میشنوی؟؟

دعایت را شنیده و به انچه محال میپنداشتی میخندد

http://elahi.tabaar.net/files/2011/05/58819186937253295017.jpg



این جملات رو یکی از بهترین دوستانم سحر جان برام فرستاده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, ] [ 13:13 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها