قلب من
قلب من

قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد

تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد

عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست

وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست

 



نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت2:06---10 آذر 1391
تو از دعـــای باران مُستجاب تری،


و مهربان تر از بووکـه های بارانــه


بر دختــرانِ آوازه خوانِ روستــا


اصلا تو خود، ابـــرِ بارانـی،


که به هر بار آمدنت،


تمــامِ شهر خیسِ خیس می شود.


پریسا
ساعت13:34---9 آذر 1391
سلام خوبی دوست من؟ بهم سر بزن آپم با 2 تا پست....... از خودم نوشتم...... دلم می خواد نظرتو راجع به جفتشون بدونم.... منتظرتم
چه پست زیبااااااااااااااااااااایی عزیزم


امین
ساعت23:26---6 آذر 1391
دنياي آدم برفي دنياي ساده ايست

اگر برف بيايد هست

اگر برف نيايد نيست

مثل دنياي من

اگر تو باشي هستم

اگر نباشي .....!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ 21:51 ] [ hengameh ] [ ]

دریافت کد پرواز حباب ها